Petak 22. 3. 2019.
Washington
50
  • Chicago
    40
  • New York
    70
  • Belmont
    70
  • Atlanta
    140
  • Boston
    190
  • Firt
    60
  • Denver
    140
  • Detroit
    50
  • Dover
    90
  • Hartford
    70
  • Orlean
    80
  • Helena
    140
  • Ren
    60
  • Honolulu
    200
  • Las Vegas
    110
  • Portland
    210
  • Salem
    60
  • Santa Fe
    40
  • Tampa
    210
  • Topeka
    90
2
Nedelja 25.12.2016.
04:30
informer.rs, Vestionline A
Malo koja žena ima strpljenja da redovno pere svoje četkice za šminku, ali to je skroz pogrešno, upozoravaju dermatolozi.
Utorak 27.12.2016.22:55
Ја не могу да схватим ове младе дјевојке које и љети на врућини од 29-33° иду на плажу како ја то кажем под "пуном ратном опремом"...? Значи слојеви пудера, маскаре, кармина, сјенки..... итд Са тим ратничким бојама постају и изгледају старије не знају да у њиховим годинама 21...23...24....лијепе су управо природно због своје младости !!!
Utorak 27.12.2016.23:04
Младе дјевојке данас ни до маркета по хлеб и млијеко не знају да оду ако нису нашминкане....Прате блогове разних цура а тема је наравно модни трендови и козметика...а рецимо не знају како покупити шољицу након попијене кафе....како се опере тањир иза свог јела....а о прању неког свог одјевног предмета...усисавању...или не дај боже кувању.....то је научна фантастика !!! Али одлично знају коју торбу носи ЈК...или нека америчка старлета......

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2019 © - vesti online