Ponedeljak 22. 4. 2019.
Washington
80
  • Chicago
    200
  • New York
    130
  • Belmont
    160
  • Atlanta
    160
  • Boston
    220
  • Firt
    160
  • Denver
    130
  • Detroit
    130
  • Dover
    170
  • Hartford
    140
  • Orlean
    90
  • Helena
    190
  • Ren
    150
  • Honolulu
    220
  • Las Vegas
    190
  • Portland
    240
  • Salem
    200
  • Santa Fe
    140
  • Tampa
    220
  • Topeka
    220
2
Nedelja 25.12.2016.
04:30
informer.rs, Vestionline A
Malo koja žena ima strpljenja da redovno pere svoje četkice za šminku, ali to je skroz pogrešno, upozoravaju dermatolozi.
Utorak 27.12.2016.22:55
Ја не могу да схватим ове младе дјевојке које и љети на врућини од 29-33° иду на плажу како ја то кажем под "пуном ратном опремом"...? Значи слојеви пудера, маскаре, кармина, сјенки..... итд Са тим ратничким бојама постају и изгледају старије не знају да у њиховим годинама 21...23...24....лијепе су управо природно због своје младости !!!
Utorak 27.12.2016.23:04
Младе дјевојке данас ни до маркета по хлеб и млијеко не знају да оду ако нису нашминкане....Прате блогове разних цура а тема је наравно модни трендови и козметика...а рецимо не знају како покупити шољицу након попијене кафе....како се опере тањир иза свог јела....а о прању неког свог одјевног предмета...усисавању...или не дај боже кувању.....то је научна фантастика !!! Али одлично знају коју торбу носи ЈК...или нека америчка старлета......

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)
  • 2019 © - vesti online