Ponedeljak 23. 7. 2018.
Washington
150
  • Chicago
    240
  • New York
    210
  • Belmont
    210
  • Atlanta
    250
  • Boston
    280
  • Firt
    230
  • Denver
    250
  • Detroit
    250
  • Dover
    250
  • Hartford
    210
  • Orlean
    230
  • Helena
    270
  • Ren
    210
  • Honolulu
    290
  • Las Vegas
    410
  • Portland
    300
  • Salem
    280
  • Santa Fe
    280
  • Tampa
    280
  • Topeka
    270
10
Ponedeljak 08.08.2016.
10:58
Vestionline A
Na istoku Ukrajine i dalje ginu ukrajinski vojnici, a Kijev strahuje da bi uskoro mogla da počne nova ofanziva proruskih i ruskih snaga.
Ponedeljak 08.08.2016.11:04
Ал га овај Украински млати ,урац лупета,па Руси би их згазили за 6 минутасамо ако осете да је Донбасс угрожен од стране Кијевских хорди зла
Ponedeljak 08.08.2016.11:30
Tako vam i treba kad ste hteli nato-u da date Krim.Sad ste ga izgubili a i ostale teritorije ce otici na dobos.Gde su vam sada ti vasi prijatelji da vas brane.Glup narod.
Ponedeljak 08.08.2016.13:47
Mogu ali nece zasada;bicete slag na torti izda'jnici roda svoga...sluge americke...cuvaju vas Rusi za kraj...Evropom ce se onda siriti najlepsi miris na svetu;trula i izgorela tela na'cista i njihovih sledbenika...eheheeheee...polako samo...stici cete i vi na red...ahahaahaaa...zivela Rusija...
Ponedeljak 08.08.2016.15:05
Jos jedanput za narod i bracu Ukraine amputiranog mozga.Rusija Vas ne napada Rusija Vas brani....
Ponedeljak 08.08.2016.17:29
Budalo neotesana !!! Nisi ti badava crvenoarmejska izdrkotima !!! Svakodnevno Rusi ubbiju po nekoliko vojnika koji se bore da povrate parce ulrajinske grude - a ti vestico lupetas da ih Rusi brane
Ponedeljak 08.08.2016.15:30
Ove deplasirane i glupe laži Ukrajinci kao papučari zapadnih imeprijalista moraju da propagiraju. Verovatno isto piše i zapadna korporacijska propaganda poput Gardijana, Independenta, The Economist i sl. Otvorio sam njihove sajtove da pročitam i mogao sam da pročitam samo nebuloze, gluposti i bljuvotine. Mnooooogo su prozirni i glupi. Ni vlastiti narod im više ne veruje.
Ponedeljak 08.08.2016.16:32
Na pitanje novinara da li očekuje napad, Lisjenko je odgovorio da on može da se dogodi u svakom trenutku.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Odavno ste vi doživeli napada, ali napad " ŠIZOFRENIJE!"
Ponedeljak 08.08.2016.22:08
Kijev dobro zna zasto strahuje, ali ne dolazi pameti. Vide da su rat protiv sopstvenog naroda odavno izgubili i da je na redu zasluzena kazna.