Utorak 19. 6. 2018.
Washington
150
  • Chicago
    240
  • New York
    210
  • Belmont
    210
  • Atlanta
    250
  • Boston
    280
  • Firt
    230
  • Denver
    250
  • Detroit
    250
  • Dover
    250
  • Hartford
    210
  • Orlean
    230
  • Helena
    270
  • Ren
    210
  • Honolulu
    290
  • Las Vegas
    410
  • Portland
    300
  • Salem
    280
  • Santa Fe
    280
  • Tampa
    280
  • Topeka
    270
9
Ponedeljak 12.02.2018.
00:11
Đ. Barović - Vesti A
Nekoliko stotina Srba iz svih krajeva sveta, mahom nekadašnjih predstavnika Srba ili srpske zajednice u Skupštini dijaspore, poslednjih nekoliko meseci u potpunoj tajnosti pripremaju osnivanje organizacije koja ima pretenzije da preraste u prvu političku stranku dijaspore!
Ponedeljak 12.02.2018.01:04
Dijaspora je odavno vec trebala da ima stranku, vodili bi je ljudi koji su napravili uspeh u inostranstvu, a ne kao ovi ovde
Ponedeljak 12.02.2018.01:10
Браво за ову идеју! Србија добија преко 6 милијарди евра од наших рођака из дијаспоре који својим радом зарађују и то су чисте паре! Ако се уједине патриоте Србије и патриоте у дијспори, можемо преокренути читав живот у Србији и прилагодити систем нашем србском роду са једном интеграцијом која ће и економски и просветно створити веће демографске потребе које ће бити остварљиве у реалном и фер друштву! Електронско гласање је прво што наша дијапсора треба да добије, сређивање бирачког списка итд! Подржавам!
Ponedeljak 12.02.2018.09:53
Напокон! Не могу да верујем! Али свака подршка!
Ponedeljak 12.02.2018.17:18
Добра је идеја, али господин Станојевић би требао да има у виду да за овај нови покрет у обзир треба да дођу само прави родољуби, који нису били по некаквим сумњивим организацијама и позицијама. Ови неки овде наведени, хм, нећу о њима коментарисати.
Ponedeljak 12.02.2018.20:00
Браћо Срби у целом свету,ово није никаква затворена прћија него отворена за све добронамерне родољубе из дијаспоре који треба да буду део овог покрта и тима! Сви који желе биће укључени,ово није режимски покрет и одлуке ће се доностити управо из дијаспоре. Сви који желе нека се јаве na stranicu pokreta ROD