Nedelja 30. 4. 2017.
Washington
60
  • Chicago
    70
  • New York
    70
  • Belmont
    90
  • Atlanta
    220
  • Boston
    180
  • Firt
    140
  • Denver
    230
  • Detroit
    80
  • Dover
    200
  • Hartford
    140
  • Orlean
    50
  • Helena
    240
  • Ren
    70
  • Honolulu
    170
  • Las Vegas
    130
  • Portland
    190
  • Salem
    170
  • Santa Fe
    00
  • Tampa
    270
  • Topeka
    80
16
Sreda 11.01.2017.
15:32
sputniknews.com, Vestionline A
U sredu su na borbenu dužnost u Moskovskoj oblasti stupila četiri protivvazdušna raketna sistema S-400 "Trijumf", prenosi "Sputnjik".
Utorak 17.01.2017.15:09
Rusi su jedini koji mogu da se suprostave Americi i njihovim belosvetskim slugama. Naše vlasti bi trebalo da kupe S 400 a ne zapadnjačke helikoptere.
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!
Utorak 17.01.2017.15:10
Ова вест јасно упућује на закључак да наша руска браћа немају намеру да попуштају нити за један педаљ !!! Љубазан поздрав из Србије свим војницима овог С 400 пука са руског Крима, као и свим осталим војницима моћне Руске Армије, а такође и читавом руском народу. НИ ВШАГУ ВНАЗАД !!!