Subota 24. 6. 2017.
Washington
180
  • Chicago
    210
  • New York
    220
  • Belmont
    240
  • Atlanta
    240
  • Boston
    300
  • Firt
    270
  • Denver
    270
  • Detroit
    230
  • Dover
    280
  • Hartford
    240
  • Orlean
    240
  • Helena
    260
  • Ren
    220
  • Honolulu
    230
  • Las Vegas
    350
  • Portland
    320
  • Salem
    220
  • Santa Fe
    180
  • Tampa
    300
  • Topeka
    220
5
Ponedeljak 09.01.2017.
05:30
Vestionline, b92.net A
Da li vesele praznične fotografije zapravo mogu izazvati tugu? Poslednja studija pokazuje da mogu.
Ponedeljak 09.01.2017.15:02
Sta reci vise sve je receno,bolesno vreme,bolesno razmisljanje,zdrava realnost potisnuta bolesnim virtualnim svetom,nismo ni svesni da samo tracimo svoj zivot i vreme najobicnijim glupostima.Nedaj boze da se kojim slucajem sve mreze ugase zauvek verovatno bi mnogi korisnici i digli ruku na sebe.Situacija je na ovom polju veoma komplikovana i teska ,neznam da li bi neko od korisnika mogao da se pohvali kada je zadnji put prosetao pored reke ili izasao u prirodu da oslusne cvrkut ptica ili zubor reke.Mislim da smo se pogubili u vrtlogu ove zadnje tehnoloske revolucije,a bice sve gore i gore.
Sreda 11.01.2017.20:35
"......Story: Šta biste voleli da promenite u svom životu u narednoj godini? Gordan Kičić: Svi smo postali robovi svojih telefona. Mislim da je to jedna od gorih stvari koje su se desile ovoj civilizaciji. Osuđeni smo na to. Evo, ne ispuštam telefon iz ruke. Slomljen je, nervira me. Ne sedim više uopšte za kompjuterom, sve gledam na telefonu jer je dovoljno veliki. Filmove još nisam počeo ali dokumentarce jesam. Zarobili smo se...."
Sreda 11.01.2017.20:39
".....Uhvatim sebe kako gledam Facebook, a jednom u godinu dana postavim nešto. Uz to, imam hiljade tih "prijatelja" koje uopšte ne poznajem.... Šta ja to gledam? Šta je to toliko važno da ne gledam u onog s kim sedim, nego u ekran?Eto, to bih voleo da promenim u sledećoj godini. Malo da se okrenem sebi i onome što mi prija......."
Sreda 11.01.2017.20:53
Једино имам ФБ и тамо свега 50-ак пријатеља које познајем и лично. Већина њих су стицајем животних околности се расули по свјету и драго ми је што смо у контакту од САД-а....па до Италије. Али....нове и напредне технологије имају и своју цијену и неријетко многи плаћају данак свему томе....За мене је болест...опсесија или манија јер другачије не знам да дефинишем потребу појединаца да свакодневно постављају слике како сједе у том и том кафићу....пију кафу...који колач једу....са ким сједе у друштву...осјећају се сретно на том и том аеродрому чекајући лет за ту и ту дестинацију.......итд!!! Болесно....ретардирано....иритантно...... Управо из тих разлога неколико особа сам и уклонила због таквог будаластог понашања.....!!! Уђем на ФБ веома ријетко, само када пожелим да се јавим неком од пријатеља.....А слике и фотографије и држим тамо гдје им је и мјесто....у албуму !!!
Sreda 11.01.2017.21:11
Из године у годину на тржиште се избацују све паметнији телефони....а ми као људи управо због тих паметних апарата смо све глупљи и затуцанији.....!!! Гледам сада за славу Св Николе, гости само што заузму мјесто за стол-ом, одмах ваде телефоне и готово сви за вријеме ручка блеје у екране........?! Сјутрадан братово друштво и друштво мојих братаница понављају тај ритуал......сви сједе, блеје у екране, зову неког, звоне им телефони....Практично нико ни са ким не прича....питала сам се у себи да ли су они сви нормални или ја ненормална јер једина нисам имала телефон....Осјећала сам се као Алиса у земљи чуда! Са овом болесном манијакалном пандемијом и живот и обичаји губе апсолутно сваки смисао! Некада су славе и свадбе служиле да се људи и родбина друже, да се посјећују, да се знају и познају а данас улиц-ом пролазимо једни поред других као духови.... ни добар дан...како си...хвала....ни осмјех...ни поглед....Сада имамо СМС-ове и емотиконе и сувопарне честитке за све пригодне догађаје.....Осамљујемо се и не знамо да међусобно водимо ни најобичнији разговор ни дијалог......